A Fact Marketing     |     Johan Huizingalaan 763A     |     Amsterdam

INTERNE COMMUNICATIE

AkzoNobel toont haar betrokkenheid en verantwoordelijkheid

AkzoNobel is nauw betrokken bij het welzijn en de gezondheid van haar medewerkers.

Ter ondersteuning van de bewustwording hebben we een wereldwijde, interne campagne ontwikkeld (Your health is our future). Hierbij werden de medewerkers van AkzoNobel gestimuleerd een bezoek te brengen aan het Wellness Checkpoint op intranet. Een software programma waarmee zichtbaar wordt hoe het met je gezondheid gesteld is en wat je kunt doen om gezond te blijven. Verder is een breed pakket aan middelen ontwikkeld, waaronder een Facebook actie, landingspagina’s en displays gevuld met zweetbandjes. Dit werd ter beschikking gesteld aan alle vestigingen wereldwijd. U kunt waarschijnlijk de uitkomst wel raden? De bezoekersaantallen van het Wellness Checkpoint schoten omhoog evenals de actieve deelname aan het programma. Een mooi voorbeeld van corporate social responsibility.

Meer weten over interne communicatie?

Bel 06 22 374 152

  • Facebook - Grey Circle
  • LinkedIn - Grey Circle
  • Flickr - Grey Circle