A Fact Marketing     |     Johan Huizingalaan 763A     |     Amsterdam

Hoe maak je miljonairs tot klant?

Het wervingstraject voor de oudste bank van Nederland is heel grondig aangepakt. Met zo een status als private bank miljonairs benaderen vraagt om zorgvuldigheid. En dat is precies hoe we het hebben benaderd. Omdat er vele categorieën miljonairs zijn, hebben we eerst een doelgroepen analyse verricht. Daar volgde een segmentatie uit van precies die doelgroep waar de kans op slagen het hoogst was. Daarna is er draagvlak gezocht binnen de organisatie. From top to bottom. Vervolgens zijn alle Private Bankers voorbereid. De nadruk van het lead generation programma lag op een uitgebreid en langlopend gastenprogramma met o.a. seminars gehouden op unieke locaties. Sprekers op het gebied van vermogensstructurering waren de ingrediënten voor het tot stand brengen van een ideaal klimaat om met elkaar in contact te komen. Het uitnodigingstraject is zeer zorgvuldig aangepakt. Een uitgekiende adresselectie, (zeer) persoonlijke benadering via een direct mail programma, een bedrijfsfilm, e-mailings, telemarketing, een persoonlijke internet site voor iedere “Gast” en een analyse door een Private Banker waren ook onderdeel van het programma. Deze aanpak heeft voor een groot succes gezorgd. De ambitieuze doelstellingen zijn in zijn geheel behaald en ook het enthousiasme binnen de interne organisatie heeft ervoor gezorgd dat er met recht gesproken kan worden van een mijlpaal.

Ook miljonairs werven? Bel 06 22 374 152

LEAD GENERATION

  • Facebook - Grey Circle
  • LinkedIn - Grey Circle
  • Flickr - Grey Circle