top of page
A Fact, De Amersfoortse, Customer loyalty

CUSTOMER LOYALTY

Upsell door relatiemarketing.

 

De Amersfoortse werkt hoofdzakelijk via assurantie tussenpersonen. Tussenpersonen onderhouden de contacten met de eindklant. Maar ja, er zijn wel meer verzekeraars die zo werken en De Amersfoortse wil toch graag de tussenpersonen stimuleren. Dat wordt gedaan met een relatiemarketingprogramma. Om zo een programma goed te verankeren wordt eerst aandacht besteed aan het trainen van de medewerkers van De Amersfoortse. Zij zijn een belangrijke schakel in het succes. Met interne campagnes worden de betrokkenheid en het enthousiasme van alle betrokkenen gevoed. Opvolgend worden de assurantie tussenpersonen benaderd. Met opvallende mailings en leuke acties wordt de aandacht gevestigd op het aanbod van De Amersfoortse. En met succes. Al jarenlang scoort De Amersfoortse hoog bij de tussenpersonen.

Er zijn inmiddels vele programma’s en acties ontwikkeld.

 

Wilt u relatiemarketing inzetten om de verkoop te stimuleren?

Neem dan contact op 06 22 374 152.

bottom of page