top of page
Alliantie, A Fact, Amsterdam, Case

LEAD GENERATION

Hoe breng je schijnbaar onverkoopbare huizen aan de man?

 

Woningcorporatie De Alliantie in Amsterdam had te maken met een grote voorraad aan onverkochte woningen in een probleemwijk. Ja, ga daar maar aan staan. Na een grondige analyse hebben we een plan ontwikkeld waarbij de potentiële koper invloed kon uitoefenen op de oplevering van de woning.  Het Comfortabel Kopen Plan. Met een bepaald budget kon de koper allerlei veranderingen in de woning laten aanbrengen. Helemaal naar eigen keuze. Inmiddels wordt ‘dit concept’ veel vaker toegepast maar in de periode waarin dit project liep, was het nog nieuw. Met een speciale actiesite, straatactiviteiten, direct mailings, social media campagne en een gerichte training aan makelaars is het gelukt om alle woningen te verkopen. Binnen afzienbare tijd. Zonder dat de verkoopprijs van de woningen aangepast is. Lead generation in een 360 graden aanpak. Ook voor andere projectontwikkelaars hebben we (zeer) succesvolle acties verricht.

 

Projectontwikkeling? Bel 06 22 374 152.

bottom of page