A Fact Marketing     |     Johan Huizingalaan 763A     |     Amsterdam

Event driven marketing op bestaande leden

Voor leden van DELA is het belangrijk om na de geboorte van hun kind bijschrijving op de polis snel in orde te maken. Reden dus om de leden hierop te attenderen door middel van event driven marketing. Na een data analyse en business intelligence is er een plan van aanpak opgesteld. Leden konden online de bijschrijving verrichten. De actie is opgestart door een gepersonaliseerde direct mail met de naam van het kind erop. In het mailpiece zat een T-shirt met de tekst ‘I love life’. Ook reminders waren gepersonaliseerd. Indien gewenst was het mogelijk een adviseur uit te nodigen voor een bezoek aan huis. Daarvoor is een speciaal premium ontwikkeld, een knuffel.

De adviseur laat klanten, naast bijschrijving van de baby, ook kennismaken met de overige producten van DELA. Voor deze event driven marketing campagne, met deep en up sell als inzet, zijn verschillende communicatiemiddelen ontwikkeld waaronder e-mailings en landingspagina’s.

Vragen? Bel Harry Stamps: 06 22 374 152

EVENT DRIVEN MARKETING

  • Facebook - Grey Circle
  • LinkedIn - Grey Circle
  • Flickr - Grey Circle